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Fashion Advertising, News
13 aprile 2015
Bosideng Italy – the road continues

#SALESCAMPAIGN
Bosideng Italy, il marchio di outerwear – che fa capo al colosso Bosideng International Holdings Limited, quotato alla Borsa di Hong Kong – ha appena concluso la sua terza campagna vendita.

La collezione AI 15-16, come le precedenti, è divisa come segue: 65% donna – 35% uomo.
La sua entrata nel mercato italiano con la stagione AI 14-15 è stato un esordio in grande stile con un fatturato di 1,6 milione di euro.
Allargandosi poi con la stagione estiva 2015 a due nuove aree (Spagna + Russia) portando così il giro d’affari a 2,4 milioni; è arrivata al termine della sua terza campagna vendita (AI 15-16) che si è rivelata molto positiva, Bosideng Italy ha infatti chiuso la stagione a quota 3,2 milioni di fatturato avendo aggiunto altre 5 aree europee: Francia, Inghilterra, Germania, Svizzera, Est Europa.

BOSIDENG_ADV

 

The outwear’s brand, Bosideng Italy – who belongs to the giant Bosideng International Holdings Limited, listed on the Hong Kong’s Stock Exchange – has just completed his third sales campaign. The AW 15-16 collection, is divided as follows: 65 % women – 35 % men, like it’s predecessors.
It’s admission into the Italian market with the previous collection (AW 14-15) it’s been a huge debut with a turnover of 1.6 million Euros. With the summer 2015 collection has now expanded in two new countries ( Spain + Russia ) bringing the turnover to 2.4 million.
Bosideng came at the end of his third sales campaign (AW 15-16 ) which proved to be very positive, Bosideng Italy has closed the season with a turnover of 3.2 million indeed, having added 5 more European Counties : France, England, Germany, Switzerland and Eastern Europe .

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